Narudžbe i dostava

Narudžbe

Kako bismo pravilno zaštitili sve vaše podatke, plaćanje karticom kod telefonske ili e-mail narudžbe nije moguće.

leo.hr pomoći će vam prilikom registracije, korištenja stranica, pretraživanja proizvoda, kod konačnog odabira i potrebnih završnih koraka kako bi Vaša kupnja bila u potpunosti realizirana.

Možete nas kontaktirati telefonom ili e-mailom, javiti koje ste proizvode odabrali, koji Vam način plaćanja najviše odgovara te na koju adresu želite dostavu, a mi ćemo Vam poslati ponudu po kojoj možete platiti internet bankarstvom ili općom uplatnicom. Ako želite, možete platiti i gotovinom kod preuzimanja naručenih proizvoda (ako to odaberete kao opciju).

Nazovite nas na telefon ++385 (0)51 625-910 ili pošaljite mail na leo-commerce@ri.t-com.hr te naznačite koji proizvod želite naručiti

Odaberite način plaćanja i adresu dostave željenog proizvoda. Zbog zaštite Vaših podataka, narudžbe e-mailom ili telefonom ne mogu se plaćati kreditnim karticama

Ovisno o izabranom načinu plaćanja proizvoda, slijedi:

ponuda za plaćanje virmanom ili općom uplatnicom

plaćanje prilikom dostave naručenih proizvoda

Nakon što proknjižimo uplatu (ako se ista plaća pouzećem), šaljemo naručene proizvode.

Nakon što proknjižimo uplatu (ako se ista ne plaća pouzećem), šaljemo naručene proizvode.

Radno vrijeme za pomoć kod naručivanja: Ponedjeljak – Petak: 8:00 -16:00h

Telefon: ++385 (0)51 625-910 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika)

E-mail: leo-commerce@ri.t-com.hr

Brza i sigurna dostava

leo.hr dostavlja proizvode i usluge na području Republike Hrvatske. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi na cijelom području dostave.

Više o našoj usluzi dostave proizvoda možete dobiti na broju telefona ++385 (0)51 625-910 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika) ili e-mail adresi leo-commerce@ri.t-com.hr

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do primatelja pošiljke. Dostava se vrši putem prijevozničke tvrtke (HP express) koja obavlja usluge transporta. U suradnji sa svojom prijevozničkom tvrtkom leo.hr nudi pouzdanu i fleksibilnu uslugu dostave do krajnjeg primatelja. Tehnika dostave do krajnjeg primatelja se vrši u sljedećim koracima:

  1. Rano obavještavanje primatelja paketa o dostavi putem e-maila ili sms-a
  2. Putem linka dobivenog u e-mail ili sms obavijesti, primateljima je na raspolaganju širok izbor opcija za dostavu paketa, čak i prije prvog pokušaja isporuke
  3. Tri pokušaja dostave:
  • Dostupnost dodatnih opcija dostave prije samog slanja pošiljke ili nakon prvog neuspjelog pokušaja dostave:
  • dostava na izvornu adresu, ali na određeni datum
  • dostava na drugu adresu
  • dostava i odlaganje paketa na određenom mjestu bez dokaza o isporuci (POD)
  • osobno preuzimanje paketa u HP Express područnom skladištu (depo-u)
  • odbijanje preuzimanja paketa

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 27 eura. Za naručenu robu u iznosu manjem od 27 eura, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 4 eura.

Prijevoznička tvrtka (HP Express) dostavlja proizvode ili usluge u roku od maksimalno 48 sati od preuzimanja pošiljke u skladištu leo.hr (ne računajući vikende i praznike). Iznimka su otoci gdje se dostava vrši u roku od maksimalno 72 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu leo.hr.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Gdje je moja narudžba?

Status narudžbe možete jednostavno pratiti na svojem leo.hr profilu putem jedinstvenog broja (koji ćete dobiti u Potvrdi narudžbe), a koji je ujedno i broj Vašeg paketa. Uđite u svoj leo.hr profil i kliknite na link Narudžbe kako biste provjerili trenutni status svoje narudžbe te dodatno provjerili svoj jedinstveni broj paketa ako je isti predan na dostavu. Nakon što je prijevoznička tvrtka (HP Express) preuzela pošiljku, pomoću svojeg jedinstvenog broja paketa možete vrlo lako provjeriti trenutačnu lokaciju svojeg paketa na sljedećem linku – https://HP Express-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke.

Detaljan mehanizam dostave od trenutka preuzimanja paketa u skladištu leo.hr od strane prijevozničke tvrtke (HP Express) bi išao sljedećim koracima:

1. korak: Informacije na početku otpreme

leo.hr zaprima narudžbe, priprema otpremu i putem sustava za otpremu HP Express-u prenosi uobičajene podatke o paketu – uključujući i e-mail adresu te broj mobilnog telefona primatelja. Na taj način se aktiviraju opcije fleksibilne dostave. HP Express putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava primatelja o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. HP Express također šalje poveznicu, koja primatelje neposredno vodi na HP Express-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje oni imaju mogućnost odabira između nekoliko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.

2. korak: Obavijest o očekivanom vremenskom okviru dostave

Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, primatelju se automatski šalje druga obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu HP Express-ov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti.

3. korak: Ponuda različitih opcija dostave na izbor

U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, primateljima se automatski šalje obavijest putem e-maila i/ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na HP Express-ovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje primatelji ponovo mogu odrediti što će se dalje odviti s paketom

Osobno preuzimanje

Plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete osobno preuzeti u našem dućanu:

LEO – COMMERCE d. o. o.

Dobriše Cesarića 32

51000 Rijeka

Radno vrijeme: Pon-Pet 8:00 – 16:00

Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broj telefona ++385 (0)51 625-910, a prilikom preuzimanja ponesite kopiju računa koji ste prethodno dobili na vašu e-mail adresu. Osobno preuzimanje robe kod nas je besplatno te se ne naplaćuju nikakvi dodatni troškovi.

NAPOMENA: za virmanske uplate, roba se isporučuje tek nakon što uplatu proknjižimo (prema izvodima iz banke – u pravilu, sljedeći radni dan), pa vas, isto tako molimo, da prethodno provjerite stanje pošiljke na broju telefona ++385 (0)51 625-910 ili na e-mail leo-commerce@ri.t-com.hr.

Rok za uplatu kupoprodajne cijene proizvoda (iznosa navedenog na potvrđenoj narudžbi) iznosi 3 (tri) dana od dana kada Kupac zaprimi obavijest Prodavatelja o potvrđenoj narudžbi, osim u slučaju plaćanja po pouzeću. U slučaju da Kupac u tom roku ne izvrši uplatu kupoprodajne cijene, a Prodavatelj i Kupac nisu ugovorili nešto drugačije, potvrda narudžbe postaje neobvezujuća za Prodavatelja i ista se briše iz sustava .